Bara lekhagen kvar.

Blocketförsäljningen har gått riktigt bra. bara lekhagen kvar, ingen som vill köpa??

Blev en rolig kväll med vännerna igår. Åkte dock hem klockan elva. Lars kom & hämtade Beda & mig. Glad för det var jag när Malte vaknade tidigt imorse.

Ikväll åker vi nog hem till vallhov igen. Om vädret kan hålla sig från att pissa ner oss så blir det en cykeltur.

Nu ska jag lägga mig i soffan, äta en snickers & göra ingenting tills Malte vaknar.

Ha en bra lördagkväll alla där ute som läser min oerhört intressanta blogg.. (förstår att ni inte kan håller er härifrån) ironi.

Kommentarer
Postat av: Moster

Haha, nä det är svårt att hålla sig härifrån ;). MER bilder på Maltis, tack!

2010-08-01 @ 01:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0